Rileks sejenak bersama PSP (Pancaran Sinar Petromak) – Gaya Mahasiswa


Dateng di kampus bawa buku tebel-tebel
Dandanan nyentrik bergaye model professor
Ngaku di rume berangkat pegi kulieh
Sampe di kampus nyasarnya ke kantin juge

Cari temen ngobrol sambil ngupi die paling doyan
Nyetanin temen ngajakin bolos kulieh
Kulieh kelar die juge ikut pulang
Belaga pilon kopinye lupe dibayar

Deket ujian die sibuk potokopi
Nyari catetan colek sana colek sini
Waktyu ujian houding nye kayak ngang ngarti
Ude dua jam kertasnya belon diisi

Giliran pengumuman ujian keluar
Angke-angkenye merah gak satu birunye
Waktu ditanye ‘nape ancur ujian lu
Jawabnya (santai) dosennya pade sentimen ame gue

Itulah die kisah s’orang mahasiswe
Jangan diconto segale kelakuannye
Kalo pade mau tau of pade mau kenal
Gak jauh jauh…nih die, ai lah orangnye

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s